Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Nők!

2013. január 16. - Atlasz.

- s mi férfiak

Két barátnő beszélget:
- Imádom a természetet!
A másik végigméri, majd megszólal:
- Azok után, amit veled művelt?

Két barátnő találkozik:
- Hallom, hogy modellt álltál egy híres festőnek!
- Igen, méghozzá meztelenül!  A kép címe: Éva és a kígyó.
- És kiről mintázta Évát?

Két asszony beszélget:
- Az én férjem író. Minden évben közöl egy szerelmes regényt.
- Az enyém meg minden hónapban elhallgat egyet.

Két nő üldögél a presszó teraszán. Elsétál előttük egy jól öltözött,
aranycsíptetős, szivarozó öregúr.
Az egyik nő megjegyzi:
- Látod, egy ilyentől szívesen elválnék!

Panaszkodik a barátnő:
- Borzalmas a férjem! Szenvedélyes dohányos, naponta elszív ötven cigit, telefüstöli a  szobát, szétdobálja a csikkeket...
- Miért nem csináltál úgy, mint én? én már az első napon megmondtam a férjemnek:
- Válassz Lajos, vagy én, vagy a cigaretta!

- S azóta?
- Azóta nem láttam Lajost.

Két vetélytárs színésznő véletlenül egymás mellé kerül az Oscar-díj gálaműsorának  ünnepi vacsoráján.
- Képzeld, drágám! - fordul az idősebb a fiatalabbhoz - - A londoni Lloyds hatmillió dollárra biztosította a mellemet.
- Tényleg, drágám? - méri végig a másik - És mit csináltál a pénzzel?

- Nem értem, nektek, asszonyoknak mire kell annyi pénz - zsörtölődik a férj a feleségével - hiszen nem isztok, alig dohányoztok, nők után se jártok...

- Mondd komám! Te miről tudnál könnyebben lemondani, a borról vagy a nőkről?
- Hát ez az évjárattól függ!

Két lefátyolozott nő találkozik az utcán:
- Maga is özvegy? - kérdi az egyik.
- Nem, én csúnya vagyok!

Kikapós hölgyek egymás közt:
- Gyűlölöm a partikat! Nincs semmi új cuccom, amit levethetnék magamról!

A vacsora utáni kávénál együtt ül a házaspár. Az asszony megkérdezi:
- Semmi különöset nem veszel észre ma rajtam?
- Új frizurád van?
- Nem.
- Új ruhád?
- Nem.
- Születésnapod van?
- Nem.
- Talán ma van a házassági évfordulónk?
- Ma egy gázálarcot vettem fel, kíváncsi voltam, észreveszed-e?!

- Miért teremtette meg az Isten a férfit?
- A gorillákat sehogy sem tudta megtanítani a fűnyírásra.

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr518265220

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

178873 2013.01.16. 16:26:43

De mi így is rajongunk értük! :)

11692 2013.01.16. 16:41:55

...és viszont...:)

179584 2013.01.16. 16:53:33

Köszönet az elém (is) tartott tükörért, magamtól sosem láttam volna be, hogy milyenek vagyunk! (Már aki!!!:)))

14479 2013.01.16. 18:34:44

:) Az utolsó nagyon ütős!

60145 2013.01.16. 19:20:06

6. Pare : Ezért szerkesztettem a végére!

210560 2013.01.16. 20:29:09

Nahát!! Hogy-hogy nem, az első tetszett leginkább :))) +++

Tekke 2013.01.16. 22:16:48

Jót lehet nevetni ezeken, előfordulhatnak tömegével ilyen "vicces" nők, de a férfiakat is hasonlóképpen lehet "idealizálni". Azt azonban nem mondanám, hogy az ökörségükkel együtt rajongok a férfiakért. Először is azért nem, mert egész mást gondolnak az emberek arról, ha egy nő kijelenti, hogy rajong a férfiakért. Másodszor pedig azért, mert egyáltalán nem rajongok a férfiakért, sőt, a "tömeg" férfiakat direkte utálom. Egy férfit azonban kiemelten imádok, és utána következik még néhány szeretni való, akiket megismerve jutottak el erre a szintre. Azoktól a tömeg férfiaktól, akik imádják a nőket, kifejezetten hányni tudnék, ha elém kerül. Csecsebecse csinibabákért rajonganak, így a bögyörőjükkel remekül eljátszanak, akár saját kézzel, akár fizetett bögyörőpödrővel.
süti beállítások módosítása