Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Egy kis mosoly

2013. március 25. - Atlasz.

Most kaptam

 


Éjszaka a férj felkelti a feleségét:

- Ébredj, egy férfi járkál a lakásunkban!

Az asszony felsóhajt:

- Na végre!


Egyik várakozó férfi megszólítja a másikat a vasútállomáson:

- A feleségét várja?

- Nem várom. Jön!



Egy fiatal házaspár gyereket vár. Csak még nevet nem találtak neki.

Megszólal a férj:

-Nevezzük úgy, mint a nagyapámat.

-Még mit nem?...Milyen név az, hogy TATA???




-Idióta voltam, amikor férjhez mentem hozzád!

-Nem vitatom. De akkor olyan szerelmes voltam, hogy nem vettem észre..





A feleség a férjéhez:

- El kellene menned bevásárolni!

- De ilyen zimankós időben még a kutyát se vernék ki..

- Persze, a kutya az marad..



- Doktor úr, a férjem beszél álmában, mit tegyek?

- Hagyja nappal beszélni....



Apuka felvilágosítja a fiát.

- Tudod fiam, a télapó meg a húsvéti nyuszi az én voltam.

- Tudom apu, a gólya meg a szomszéd bácsi.....






- Tegnap aztán megmondtam a feleségemnek, hogy mi a véleményem róla. -

- Igazad van. És mit értél el?

- Nagy nehezen az ajtót.....



- Mondd, kedvesem, hányan feküdtek már az ágyadban?

Hallgatás...

- Miért nem válaszolsz?!

- Azért, mert még számolok...



- Szívem, ne haragudj, hogy az éjjel részegen, betört pofával jöttem haza. -

- Rendben van. Különben mikor megjöttél, a pofád még nem volt betörve....






Egy idősebb házaspár nyaral Svájcban. Megszólal a feleség:

- Szóhoz se tudok jutni ettől a szép panorámától.

- Jól van - mondja a férj. Akkor maradunk három hétig....

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr188265234

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11692 2013.03.25. 17:43:15

mindennek a nők az okai...:( :) :) :)

179584 2013.03.25. 17:44:42

Köszi, hogy megosztottad velünk! Mosolyogni, nevetni mindig jó!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

284075 2013.03.25. 18:25:16

...igen, mindig irigyeltem a blökiket...

210560 2013.03.25. 19:04:30

Jóóó vóóót :)) ++

283390 2013.03.25. 23:21:24

Elég ahhoz egy barátnő, hogy értsem a poénokat...:-)))
süti beállítások módosítása