Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Invitel

2013. április 22. - Atlasz.

Ügyfélszolgálat

Ügyfélszolgálat

Számos technikai és értelmezési problémám lévén hónapok óta cselekednem kellett volna. Szakadozik az internet, gondjaim vannak a digitális műsor vételével, de mivel egy feliratozási trehányságot több havi küzdelmem árán számoltattam fel, nem nagyon akaródzik lépni. Telefonálhatnék is, de tapasztaltam, hogy gyakorlati problémát helyben, a cég készülékén tudok bemutatni, ráadásul az egyik ügyintéző telefonszámát is hívtam már hiába, ami, mint kiderült, butaság volt, lévén az illető szabadságon akkor. Tudhattam volna! Üzenetrögzítőt (idegen nyelven: válaszoló!) nyilván luxus egy távközlési-kommunikációs cégnél működtetni. Kerülvén a kudarcot és keresve az emberi kontaktust, ma délután felkerestem a tudj’ Isten minek nevezett kirendeltséget személyesen.

Besétáltam a nyitott ajtón, zsebemben a gyatrán működő távirányítóval, el a közvetlenül a bejárattól balra álló csúcstechnika mellett. A pultoknál a sorszámszerű hívás jeleit látva máris ügyfélként, azaz hülyén bámultam kifelé magamból: hová forduljak? Addig-addig forgolódtam, mint dongó légy a juhsajton, amíg felfedeztem magam mögött az irányító tornyot. Nem volt a listáján semmi, amit megérinthettem volna, Egyebek címszó sem. Ekkor az egyik – később, hasonló jelenetek után számomra kiderült – erre szakosodott személy előjött a pult mögül, meghallgatott, és kedvesen rámutatott a Szerződésmódosítás menüpontra, amelyre bökve sorszámozottan várakozhattam kicsit. Időközben hallgattam a pultosok telefonbeszélgetéseit azon ügyfelekkel, akik a várakozók elé tárcsázták be magukat. Némi belső ügyintézés is előfordult. Pénzkezelés, könyvelés szintén folyt az ügyfelek szeme előtt, amíg két-három szám felvillant. Azután majdnem az enyém. Az egyik kuncsaft nem ahhoz került, akihez szeretett volna, így az én hoppon maradt jövendőbelim rögtön eligazította, ilyen esetben mit kell csinálni.

Ily módon szinte soron kívül én is megtudtam, hogy a technikai dolgokkal máshová kell fordulni, egy telefonszámot kell hívni, a távirányítóban néha elemet kell cserélni, az enyémhez hasonló set top boxuk különben sincsen. Tudhattam volna! Pár szót még elrebegtem a külső telefonhívással megszakított parancskihirdetés után, de nem mondtam semmit arról, hogy szerintem hogyan kell egy ügyfélszolgálati algoritmust felépíteni, hogyan kell az én előfizetési díjamból élő ügyintézőnek a segítségemre lenni, hogy az említett set top box és távirányító ügyében munkaidejében neki kell telefonálni, hiszen ahhoz is jobban ért, mint én. Ezért fordultam hozzá. Lehetséges, hogy zavaromban elnézést kértem. Hiszen mindezt előre is tudhattam volna!

Vajon miért érzem úgy magam, mint akit seggbe rúgtak?

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr968265240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

11692 2013.04.22. 20:37:55

...szegény Felhasználó....Gondolom, nem vígasztal, hogy a Gyógyszertárban ugyanígy bánnak veled, (ahol -krónikus beteg lévén, havonta nem kis összeggel örvendezteted meg őket), az exluzív Illatszer bodegában gyanakodva kérdezik,(jó hangosan, hogy mindenki hallja!) hogy biztosan van-e pénz a kártyádon, mert elsőre nem fogadta el a hájtek... az egyik Szolgáltató (sok pénzért) minden hónapban rám csörög (már csengőfrászom van) hogy elhasználtam a 80 %-át az adatforgalmamnak>(?) pedig nem töltök le, nem nézek filmet, nem hekkelek, csupán mint nem túl okos, bulvárnetelő pötyögök egy kicsit, amúgy anyókásan minden nap...:) A sor folytatható lenne és kalandos... és garantált a seggbe rúgás is...:(

60145 2013.04.22. 21:03:19

1. Évalajos : - és egy tanárnak nem vigasz, hogy mi neveltük őket. De csak az iskolában!

301782 2013.04.22. 21:39:35

Igy van..szó szerint érezhetjük magunkat az általad jól megfogalmazott állapotban :( A Telenorral kapcsolatban érzek hasonlóan. ...és nem sorolom . Fogadd együttérzésemet ! üdv Valika

178873 2013.04.22. 22:05:08

Lassan, nagyon lassan már kezdem fölvenni a fordulatszámot. Ma telefonáltam a szolgáltatónak, hogy két készülékem van, de csak az egyikben vonal, mire elkezdte magyarázni, hogy milyen kábelt hová kell bedugni. Nagyon visszafogott voltam, mert nem fejtettem ki a gondolataimat arról, hogy ő milyen kábelt hová dugjon, csupán felhívtam a figyelmét a tényre, hogy bölcsész vagyok, eszem ágában sincs kábelezni, és történetesen nem azért hívtam föl, hogy tanácsokat adjon, hanem, hogy kiküldjön egy szerelőt. Aztán egy óra múlva visszahívtam, hogy ne küldjön, mert az összes csatlakozást megmozgattam, és megtalálva a kilazultat, elhárult a hiba. Tudom, hogy talán először kellett volna ezzel próbálkozni, de -szégyen, gyalázat - így most kettős elégedettség tölt el, megoldottam a problémát, és az ügyfélszolgálattal szemben is felvetem a kesztyűt. :-)

23353 2013.04.22. 23:18:03

Nem igen értettem gondolom valami internetes vagy telefon problémád van. Itt nálunk ilyen esetben (vagy más vevő támogatási esetben is) egy 800-as számot kell hivni amire Indiában (!!!! az angol világnyelv) ) válaszolnak, mert ott olcsóbb tanácsot adni. Te legalább honfitársaiddal lehetsz elégedetlen....de itt egy szerencsétlen iniaira aki a világ másik részén ül és virraszt.

204112 2013.04.22. 23:41:36

Atlasz, az nem elég, hogy írunk egy posztot.

60145 2013.04.23. 05:56:35

3. Valika : A mi világunk ilyen. De lám, a Tescoban nem tudsz úgy vásárolni, hogy a semlegesen udvarias vásárlói kártyával ne piszkálnának, kifogásolhatatlan, mert úgy tanították szegényeket.

60145 2013.04.23. 06:01:12

4. solide : A dugás nekem is eszembe jutott. Korábban hasonló zavaroknál a konkurens T-cégnél egyszerre csak kiderült, hogy ócska set top boxot kaptam. Ha azt vittem volna el, ugyancsak volna mit visszadugni. A zsebemet sem akartam nagyobbra kivágni. Így került sor a kesztyűre: dudáltam.

60145 2013.04.23. 06:02:58

5. little : Valóban hívhattam volna a technikai segítséget telefonon. Ráadásul nálunk ez nem okoz különleges akusztikus élményt, mint odaát a hinduk kiejtése :)

60145 2013.04.23. 06:06:47

6. Nyírfa : Előbb-utóbb telefonálni fogok. Nem vágyódom ismét a fent leírt élményre. Az is lehet, hogy szolgáltatót váltok, mert pl. az itteni barátaim zenei anyagai szakadozottan jönnek le. Csak a két cég internetes csomagjainak paraméterei nem összehasonlíthatók, s nem lévén műszaki, egyelőre nem tudom megfejteni a sávszélességre vonatkozó adatokat.

204112 2013.04.23. 08:25:07

Atlasz, éppen ezzel a magatartással érjük el, hogy a fejünkre nőhessen a legpitiánerebb szervezet is, legyen az szolgáltató, bolthálózat vagy egészségügyi intézmény. Ha negatív tapasztalataim vannak, akkor azt szóvá teszem, ott helyben. És többet a lábam be nem teszem, ha továbbra is a kifogásolt szerepet játsszák. Orbánia is azért telepedhetett ránk, mert megengedtük. Gyere át a Digihez, itt a legjobb a net. Mi a tévé-net csomagért ( 67 tévécsatornával) 5800 ft-ot fizetünk, mellé a telefonszámlánk átlagosan 2-300 ft. Drukkolok, hogy találd meg a legmegfelelőbb megoldást! :-))

60145 2013.04.23. 09:00:41

11. Nyírfa : Nem vitatom, amit írsz, ám én a NolBlogon kívül sem vagyok agresszív. Vagy csak nagyon ritkán. És ritkán, de nagyon. Többnyire a lábammal szavazok, azaz máshová szegődöm, és a szolgáltatásról szerzett tapasztalataimat "ajánlom a barátaimnak". Mint most. Internetet intenzíven, hagyományos telefont pedig szinte alig használok. Ez utóbbi alapdíja 2725 forint , havi hívásaim díja 173 forint. Egy tévé csatorna miatt szűk a választási lehetőségem. És kezdhetnék ismét küzdeni az eredeti nyelv feliratozásáért.

204112 2013.04.23. 09:38:19

Atlasz, szóvá tenni valamit, agresszivitás? Véleményt nyilvánítani, érdeket érvényesíteni csak agresszíven lehet? ?????? Vagy csak nem találjuk meg a megfelelő eszközöket?

60145 2013.04.23. 13:24:40

13. Nyírfa: Egy bloggerina minden alap nélkül vett egy kalap alá engem egy ismert véleményterroristával. Emiatt csak az én kommentjeim törlését kértem, de nem válaszolt. Tegyem szóvá?! Inkább elkerülöm. Itt a NolBlogon az is előfordul, hogy a szóvá tevő blogger agresszornak, sőt: a vélt ellenséget meg nem ugató is ellenségnek minősül. Mindenki a maga eszközeit használja, amelyek mások számára nem mindig elfogadhatók. Értelmezési különbségek vannak. Szó szót követ, s vajon megér-e annyit?

204112 2013.04.23. 15:51:47

14. Atlasz Igen, az elkerülés az egyik megoldás, a távolmaradás, a hallgatás is vélemény. De van, amikor szólni kell, az önbecsülésünk miatt, a lelkiismeretünk miatt, és hosszú távon azért, hogy ne kerüljön sor erre a mostanában sokat idézett monológra: „Amikor elvitték a kommunistákat, nem szóltam, mert nem voltam kommunista. Amikor elvitték a szakszervezetiseket, nem szóltam, mert nem voltam tagja a szakszervezetnek. Amikor elvitték a zsidókat, nem szóltam, mert nem voltam zsidó. Amikor elvitték a katolikusokat nem szóltam, mert protestáns vagyok. Aztán eljöttek értem, de már nem maradt senki, aki szólhatott volna.” Mindig így kezdődik ( vagy folytatódik? ), hogy nem szólunk. És most kivételesen szomorú a mosolyom. :-))

60145 2013.04.23. 16:50:47

15. Nyírfa : Igen.

204112 2013.04.23. 17:41:25

16. Atlasz .
süti beállítások módosítása