Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Viccek

2014. március 05. - Atlasz.

melyeknek fele sem tréfa

Éjszaka a férj felkelti a feleségét:
- Ébredj, egy férfi járkál a lakásunkban!
Az asszony felsóhajt:
-  Na végre!

Egyik várakozó férfi megszólítja a másikat a vasútállomáson:
- A feleségét várja?
- Nem várom. Jön!

Egy fiatal házaspár gyereket vár. Csak még nevet nem találtak neki.
Megszólal a férj:
-Nevezzük úgy, mint a nagyapámat.
-Még mit nem?...Milyen név az, hogy TATA????

Asszony:
-Idióta voltam, amikor férjhez mentem hozzád!
-Nem vitatom. De akkor olyan szerelmes voltam, hogy nem vettem észre..

A feleség a férjéhez:
- El kellene menned bevásárolni!
- De ilyen zimankós időben még a kutyát se vernék ki..
- Persze, a kutya az marad...


Ede megkérdezi Zsuzsikát:
- Én vagyok az első férfi, aki nálad alszik?
- Ha csak aludni akarsz, akkor igen...


Éjfél után a rendőr megállít egy autóst, aki elég gyorsan vezetett.
- Hová siet ilyen gyorsasággal??
- Előadásra megyek. Témája: Az alkohol káros hatása.
- Tényleg? Az éjszaka kellős közepén?? Ki tartja ezt az előadást?
- A feleségem...

- Doktor úr, a férjem beszél álmában, mit tegyek?
- Hagyja nappal beszélni....

Béla megkérdezi a barátját:
- Komám, miért hagytad abba az ivást?
- Mert ivás után a feleségemet mindig duplán láttam. Pedig egy is sok belőle...


A főnök megkérdezi a beosztottját:
- Mennyi pénzre van havonta szüksége?
- Hát ezt nem tudom, annyi még sohasem volt....

Apuka felvilágosítja a fiát.
- Tudod fiam, a télapó meg a húsvéti nyuszi az én voltam.
- Tudom apu, a gólya meg a szomszéd bácsi.....

- Tegnap megmondtam a feleségemnek, hogy mi a véleményem róla!
- Igazad van! És mit értél el?
- Nagy nehezen az ajtót.....


- Mondd, kedvesem, hányan feküdtek már az ágyadban?
Hallgatás...
- Miért nem válaszolsz?
- Azért, mert még számolok...


Férj:
- Szívem, ne haragudj, hogy az éjjel részegen, betört pofával jöttem haza. -
- Rendben van. Különben mikor megjöttél, a pofád még nem volt betörve....

Egy idősebb házaspár nyaral Svájcban. Megszólal a feleség:
- Szóhoz se tudok jutni ettől a szép panorámától.
- Jól van - mondja a férj. Akkor maradunk három hétig....

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr538265280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

325917 2014.03.05. 13:12:27

Még számolok.

301782 2014.03.05. 13:30:39

Jók :) Viszonzásul: Tizenhárom éves lányával az anyu elmegy a dokihoz: - Drága doktor úr, mit gondol, érdemes már beszélnem a lányommal a nemi életről? - Beszéljen csak, asszonyom, majd meglátja, sokat tanul tőle! :)

283390 2014.03.05. 15:57:49

Atlasz, jó a válogatás.... :-)) ..................."Nem várom, jön."...:-)))))))))

69910 2014.03.05. 16:37:13

Hadd tegyek egyet én is hozzá: A férj váratlanul jön haza és ott találja feleségét a legjobb barátjával az ágyban. -- Háhááááát te szégyentelen, megcsalsz és éppen a legjobb barátommal? -- Ezt legalább ismered.

199664 2014.03.05. 17:12:43

Véres,összevert ember tántorog az utcán.Egy járókelő szánakozva kérdezi tőle: Uram,segíthetek? Hazakísérjem?! Isten ments,onnan jövök!!!!

13066 2014.03.05. 18:23:44

:) ez jó volt e fárasztó nap után

179584 2014.03.05. 18:46:04

Köszi a mai csokrétát is, viccekböl sosem elég!!!

70185 2014.03.05. 18:55:40

Béla az első együttlét előtt hogy megmutassa férfiasságát,szétnyitja a fürdőköpenyt és mondja a szerelmének: Drágám,én ezt tudom nyújtani. Mire a válasz: jól van Béla,akkor kezd el nyújtani.
süti beállítások módosítása