Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Invitel Helpdesk!

2012. július 29. - Atlasz.

Felújítva: Invitel drága, olyan vagy, mint a magyar narancs! Titkolsz valamit? S a franciázás?!

Utóirat: Augusztus 1-jén a probléma megoldódott! Köszönöm azoknak, akik megértették és megoldották! Atlasz - a Hordó tetejéről.

(Bevezető) Egy hét után új e-mail címet adott meg  egy Invitel-munkatárs (név felírva), aki legalább négyszer türelmesen elmagyarázta a digitális feliratokat kérő szavaimra, levelemre stb. hogy az Invitel és az Antenna Hungária minden hozzá érkező teletextes szöveget továbbít az előfizetőhöz. Mivel ötödjére sem reagált másként a kérésemre, javasoltam, hogy válaszát küldje meg nekem írásban, hogy ezzel a francia adóhoz fordulhassak: ne tartsa vissza a két cégnek adható javait. A hírközlési felügyelet említése eszembe sem jutott. Ekkor kaptam meg telefonon a helpdesk e-mail címet. Hogy a cég egyes munkatársai és részlegei csak az én közvetítésemmel tudnak kapcsolatba lépni egymással, az megdöbbentő, de megszokott. Oly sokszor előadtam a helyi Telepontban, az ügyfélszolgálati telefonszámon, e-mailben a problémát, s mire – akár a gyakorlatban bemutatva a digitális orosz feliratot – sikerült valakivel megértetnem, akkor tovább küldött az illetékeshez. Szarnak-bajnak nincs gazdája, mondta bölcs apósom, de más lehetőségem nem lévén, mégis Önökhöz fordulok. És megy-megy a mókuskerék, mert én egy digitális tévécsomag előfizetője vagyok!

Invitel Helpdesk! Tisztelt Címzettek!

(helpdesk@invitel.co.hu vagy helpdesk@invitel.hu)

A TV5 egyes műsoraihoz digitális földfelszíni adású (DVB) feliratokat ad több nyelven. Mivel a múlt évben kérés nélkül is kaptam ilyet oroszul egyidőben és egyszerre a teletexten lekért francia feliratokkal, ebből arra következtettem, hogy az Invitel veszi és adni is képes a digitális földfelszíni adás feliratait. Feltevésem szerint az orosz felírat, ahogy a román, spanyol, lengyel sem Franciaország területén élőket célozza. Kérem, hogy ezeket közvetítsék számomra úgy, hogy én választhassam ki a nyelvet, történetesen a franciát az Önöknél előfizetett digitális (IPTV) adások alatt. Tudják: a távirányító sárga gombjával...
Tisztelettel….


Egy héttel ezelőtt:

Invitel drága, Olyan drága, olyan vagy, mint a magyar narancs!

Kedves Invitel, kínálod nekem a legkülönbözőbb új digitális szolgáltatásokat, új csatornákat, téli-nyári Mikulás csomagocskát, csak azt nem, amire előfizettem!

A digitális tévézés számomra azt jelenti, hogy a Tőled vett digitális adásnak a digitális feliratait a tőled bérelt set top box (vagy mi) és a távirányító közbeiktatásával gusztusom szerint élvezhetem. Ha a TV 5 internetes műsortájékoztatója közli, hogy egyes filmeket 6-8 nyelven feliratoznak digitálisan, akkor az erre előfizetett Invitel csatornán hadd válasszam a holland, román, francia, német, angol, spanyol, orosz, lengyel, svéd közül a franciát! Nem, nem a magyart! Nem is az oroszt, amelytől a múlt évben, némi közelharc után voltál szíves megkímélni! (A magyarnál kétszer gyorsabb francia beszéd mellé lehívott, de időnként más információkat is alájátszó francia teletext tetejébe kaptam a cirill betűket! Én ennek sem tudtam örülni!). Ha az oroszt le tudtad adni kéretlenül, a többit miért nem? Ha műsor- és nyelv-választási lehetőséget árulsz, miért hasonlatos ez a magyar narancshoz? Kicsi, keserű és szart sem ér!

Kedves Invitel!

Amikor aberrált, egyedi érdeklődésemmel együtt a konkurens Tehomtól hozzád szegődtem, elhoztam tőlük egész pakkomat a Trió csomagodba, pedig az ő kábelen érkező internetük nem olyan szaggatott, mint a Tiéd. Ráadásul ők most még kedvezőbb internetezést kínálnak, igen jó áron! No de a franciázás! Az megtartana hűtlen hűségemben. Ilyen az ízlésem! Örömmel ajánlanám hasonló gusztusú, frankofil barátaimnak.

Kedves Invitel, Te mit tudsz ajánlani?

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr108265176

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

204112 2012.07.22. 10:57:32

Az Invitellel igen körültekintőnek kell lenni, mert az egyik leggátlástalanabb cég a piacon. Édesanyám járta meg velük, a nővéremnek jó néhány hónapjába került, mire sikerült anyát kiragadni a karmaik közül. Egyszer csak számlák kezdtek érkezni, soha meg nem kötött, nem létező szerződésre, és szolgáltatásra hivatkozva. Jöttek-mentek a telefonok, a levelek, szegény anyu kikérte magának, bizonygatta, hogy még a nevüket is csak hallomásból ismeri. Akkor telt be a pohár, amikor az Invitel küldött egy szerződés-másolatot, anyám aláírásával. No, akkor lépett pályára a testvérem, és közölte velük, hogy okirathamisításért beperli őket. Akkor még hónapokig ment a csiki-csuki, felszólító levelek jöttek, végrehajtóval fenyegették édesanyámat, aki az igénybe vett valódi szolgáltatásért a vele valóban szerződésben álló félnek , természetesen, mindig időben teljesítette a fizetési kötelezettségét. No, amikor szóba került az ombudsmani vizsgálat kérése a cég átvilágítására, megfejelve az okiarthamisítás vádjával, akkor , egy idő múlva kapott anyu egy levelet, hogy törölték a szerződést, és nem tartozik semmivel. Nem kértek még elnézést sem, úgy állították be, mintha ráhagyták volna egy bolondos öregasszonyra, legyen igaza, elkönyvelik a veszteséget.

60145 2012.07.22. 11:11:37

1. Nyírfa : Ők az erősebbek, és igazi verseny nincsen, fogyasztóvédelem hasonlóképpen. Alig akad valaki, mint a testvéred, aki felveszi a kesztyűt. Az én problémámmal pedig nem érdemes! Egyelőre - jó egy éve - várom a megoldást. Ha pedig egyszer műholdas vételre térek át, akkor felőlem...

169889 2012.07.22. 11:21:41

Egy zárt szükös piacon nehéz komoly versenyt elképzelni, a csomagok nem igazán szolgálják a versenyt, de olcsobbá teszik a szolgáltatást.

180524 2012.07.22. 11:27:45

Én még "lánykorukban", Tele2 volt a nevük, asszem, keveredtem vitába velük. Igaza van Nyírfának. Hónapokig tartott, míg elismertettem velük az igazamat. Az igazán dühítő az, hogy minden xar szolgáltató hatóságként viselkedik, ha hagyod magad, eleve kudarc...

205707 2012.07.22. 11:40:21

Az Invitel mindennemű baromságra invitál... (Pár hónapja anyám vezetékes telefonján bejelentkezve, az évtizedeken át tartó hűségért valami affélét ajánlottak, hogy a vezetékes vonalról a mobil számok is millen kedvezményesen hívhatóak..) Most, hogy anyám elhunyt, holnap lemondom a szolgáltatást, hiszen kedvezményes csomagban is, ha senki se használja, akkor is 2 ezer ruppó....

204112 2012.07.22. 12:04:22

Igen, elképesztő, mennyire szeretnek hatalmaskodni az emberek, sokszor, minél kisebb posztot töltenek be, annál inkább. Nem hatóság, de, ha az lenne, akkor is van jogorvoslat. És a fogyasztó védelem is létezik még. Kérdés, valóban, kinek mennyire éri meg utánajárni a dolgoknak. Persze, ha mindent rájuk hagyunk, akkor mi tehetünk arról, ha a fejünkre nőnek.

204112 2012.07.22. 12:06:07

Védelem, a mi fogyaszt! :-)) Fogyasztóvédelem, egyben. :-))

60145 2012.07.22. 13:02:55

3. Lancelot : a nekem kellő adó máshol a legdrágább csomagban sincs benne.

60145 2012.07.22. 13:06:17

4. maiman : Mifelénk más és több neve volt. Ha teheti, minden monopolisztikus cég így viselkedik. De miért? Nyírfa rátapintott: fogyasztóvédelem, hírközlés-felügyelet - a többi Parkinson törvénye.

178873 2012.07.22. 13:09:10

A legnagyobb baj, hogy az összes szolgáltató előre kiköti, hogy kénye-kedve szerint variálhatja a csomagokat. Már több helyen megkérdeztem, de mindenütt falba ütköztem, hogy, ha egyszer a technikai lehetőség megvan rá - mert megvan - miért nem lehet azt csinálni, hogy én összeállítok egy kívánságlistát arról, milyen csatornákat szeretnék nézni, ők meg kalkulálják ki egyénileg, hogy az mit jelentene árban - és ennek függvényében majd eldöntöm, hogy megéri-e, ki tudom-e fizetni vagy sem. De nem, mert a személyre szabott szolgáltatással dolgozni kellene, az meg nem szimpatikus nekik.

60145 2012.07.22. 13:09:37

5. purim : Remélem, hamarosan kommentben küldik a kedvező választ, mert a bejegyzést elküldtem a cégnek. Vissza is igazolta a gép, hogy harminc napon belül... és kaptam egy sorszámot.

60145 2012.07.22. 13:13:04

10. solide : Így van, erről nem álmodhatunk! Arról sem, hogy a hűségszerződés kölcsönös legyen: bármikor megváltozhat a szerződött csomag tartalma a díjkedvezmény fejében!

169889 2012.07.22. 13:29:20

Amíg a szolgáltatók állítják össze és árulják a csomagokat a helyzet nagyon nem fog változni, vannak szolgáltató barát csatornák, sőt némelyik szolgáltatónak saját csatornája is van, ezekhez másik szolgáltató nem nagyon fér hozzá, így a csatorna kiosztás igenis szolgáltató függő. A változás az lehetne, hogy a TV társaság árulja a csatornáit, így elképzelhető lenne a Soldie által felvetett igény kielégítése, (biztosan drágábban) viszont ez a jelenlegi kábeltv hálózatok halálát jelentené, mivel az ilyen jellegű szolgáltatás ideálisan nagy sebességű interneten valósítható meg. Mondjuk a T-home IPTV szerűen, de szerződés a T-vel csak internetre, a csatornákra közvetlenül a TV-kel. A bonyolult erősítőkkel teletűzdelt kábeltv hálózat elavulttá és fenntartása drágává válna, a nagy IT szolgálatok uralnák a piacot.

169889 2012.07.22. 13:30:19

A szolgáltatók szemétségeit persze műszakilag semmi sem támasztja alá!!

60145 2012.07.22. 13:55:23

Lancelot : Az üzleti érdek szabályozhat, az állam felügyelhet, akkor is, ha változnak a szolgáltatások. Momentán egyetlen közszolgálati csatorna sem érdekel! 4-5 adást nézek mindössze. Talán nem volna drágább ezeket megrendelni, mint 30-50-70 csatornából ugyanennyit nézni. Most beérném azzal, amit ígértek, és a szememben nem érv, amiről hallgatnak.

169889 2012.07.22. 14:11:39

A közszolgálati csatornák állami parancsra vannak a csomagokban, a jelenlegi analóg hálózatok nem nagyon támogatják az egyedi csatorna kiosztásokat, két-három nagyobb csomagba rendezett csatornákkal lehet hatékonyan szolgáltatni. Bonyolítja még a dolgot, hogy a nagyobb TV-k eleve csomagokat árulnak, RTL és Cool azt hiszem egy cég, de az RTL és a TV2 biztosan nem csak magát, hanem a leányait is árulja és egyben természetesen olcsobban. Mint írtam a disznóságra nincs műszaki mentség, még akkor sem ha könnyelmű volt az ígéret, nekem legalábbis így látatlanba annak tűnik. Magam sem nézek 4-5-nél többet.

60145 2012.07.22. 15:59:35

16. Lancelot :)

95527 2012.07.22. 19:08:45

Ha a szolgáltatók, a biztosítók, és más hasonló cégek emberségesen működnének, csodálkoznék. Ahogy az országot működtetik és vezetik, nincs min meglepődni.

11692 2012.07.22. 19:33:30

egyetlen - lassan nem is olyan szolid - luxus, hipernetre váltottam, mert az előző alapcsomagnál annyira emelték az alapdíjat, hogy a kiszabott idő két hétig nem volt elég, holott nem töltök fel-le, kizárólag megnyitok, információt keresek s néha írok... az új hipernet csiganet, de legalább nem kapok csengőfrászt, s nem büntetnek lassítással...nem a fenti szolgáltatóhoz tartozom, ám úgy tűnik, sehol nem korrektek, pedig belőlünk élnek.....

169889 2012.07.22. 19:42:46

Evalajos, a paraméterek alapján mobilosnak tűnik, ott is sok lehet a buktaó, ha nem fontos a mobilitéás és árban sem nagy a különbség érdemes megfontolni a vezetékest, van egy honap próba idővel.

60145 2012.07.22. 19:58:44

18. paplanyos : Ez igaz! Azért a cégeknél vannak pozitívumok is, a közönségszolgálatosokon nem múlika dolog. Elvégre az előfizetési díjat nem adók módjára kapják meg.

60145 2012.07.22. 19:59:47

19. Évalajos: Én lassan mozdulok, hűségszerződés nélkül is nehezen váltok, de akkor nagyon!

11692 2012.07.22. 20:05:55

Kedves Lancelot, köszönöm, "örököltem" az internetet, fogalmam nincs , hogy mozduljak, nem értek hozzá....nálunk nincs lavór meg mindenféle adó, ezért a mobil internet tűnt anno ésszerűnek...:)

210560 2012.07.22. 21:24:18

Ezzel kapcsolatban két dolog jut eszembe.. 1. hála az égnek, már megszabadultam az Inviteltől...jó régen. 2. sajnos a mostani szolgáltatóval sem vagyok megelégedve (Telenor)...Sőt a T-home-ot is "megjártam" már, sőt megjártam velük, nem kicsit...nagyon :(( Hát...evvan :( Semmi jó és szívderítővel nem vagyok képes feldobni a témát... üdv Fanny

60145 2012.07.22. 21:36:36

24. Fannyvár : Mit tehetnék: reménykedek. Holnap ide kommentálnak egy jó hírt, vagy ha nem is holnap, 30 napon belül. Csak igaz legyen! Mert olyan is volt már, hogy... Hajaj!

210560 2012.07.22. 21:57:38

25-re Aszongyák valami okosnak mondott népek, hogy a türelem rózsát terem :)...és ez nem jelent egyet a sült galamb várással! ...meg ez is mondjákt: A türelem keserű, de a gyümölcse édes :))) Sztem ez jobb :)) De a legjobb volna, ha a magyarországi szolgáltatók és segédcsapataik önkontrollt gyakorolnának, meg önmérsékletet, meg az se lenne hátrány, ha a becsületességet , mint az ember könnyen felejthető találmányát felvennék soron következő tréningjeik programjába... Sorszám persze jó ha van:) Olyan biztonságfélét nyújt(hat) az embernek..Az meg melegséggel tölti el a kétségek között vergődő ügyfelet :) S, mint Örkény óta tudjuk: Az ember csak egy kis melegségre vágyik :)))

60145 2012.07.23. 05:18:00

26. Fannyvár : Most tanárkodom egy kicsit: "Az tudomány gyükere keserű, gyümölcse penig gyönyörűséges. " Az egykori szeged tanárképző főiskola bejáratánál olvasható Apáczai Csere János idézete. Onnan ismerem.

60145 2012.07.23. 09:46:39

28. tarski :)

210560 2012.07.24. 06:43:19

27-re Köszönöm a pontosítást. Klasszikusokat csakis így szabad idézni...sőt névvel :) Mentség? Nincs..illetve....nem emlékeztem a forrásra. Ám ha már szóba került : Kányádi Sándor : Apáczai háttal áll arcát nem láthatjuk nem volt ideje megfordulni hogy szoborba képbe örökíthessük villanófény s fotósok ha lettek volna akik magyarázás közben vagy amint oly- kor bátorítóan visszapillant az utána menőkre de hiába mosolya amúgyis nyugalomra intette volna a buzgólko- dókat megyünk hát mögötte amerre elöljárói tekintetének fénykévéi mutatják az irányt s az ösvényt lábunk előtt követjük mint diákjai annakidején gyulafehérvárról kolozsvárra jövet egyetlen batyunk botunk fegyverünk az anyanyelv. üdv. Fanny

60145 2012.07.24. 08:01:23

30. Fannyvár : A klasszikus idézetek idővel névtelen közkinccsé válnak. Számomra az épület, az alma materem őrizte meg. Az idézet első mondata is többértelmű - és az egész - nagyon szép! Kösz!

210560 2012.07.30. 09:05:46

31. Éppen a minap jártam a Boldogasszony sugárúton Szegeden..a Dugonics térhez közeledve feltekintettem...és a Hass, alkoss, gyarapíts! felirat láttán jutott ismét eszembe az általad is említett idézet... hm. Igen, az idézetek közkinccsé válnak, sőt beépülnek mindennapjainkba...emlékeztetnek. Legtöbbször jó, hogy így van ez. üdv Fanny

60145 2012.07.30. 11:51:51

32. Fannyvár : Érvényes, mert most is: Szeged szebb lesz, mint volt! Örülök, hogy látlak!
süti beállítások módosítása