Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Miért? Kormos?

2012. október 12. - Atlasz.

Panaszkönyvi bejegyzések:

Panaszkönyvi bejegyzések:


"Szerettem volna olvasólámpát vásárolni, erre az eladójuk azt javasolta,
hogy dögöljek meg, és a következő életemben változzak bagollyá, akkor
legalább nem őt zaklatom zárás előtt 2 perccel."

"Nyomdahibásan jelentették meg a hirdetésemet.  Nem tökerős, hanem
tőkeerős befektetőt kerestem."

"Komolyan gondolták, hogy a nászutas lakosztályban mindössze csak egy
darab emeletes ágy van?!"

"2800 forintot kellett volna fizetnem, egy ötezrest adtam, és  csupán egy
százast kaptam vissza.... Igaz, hogy azt dollárban, de akkor is!"

"Behoztam az önök kulcsmásoló műhelyébe egy 14-es villáskulcsot,  de
kiröhögtek és nem másolta le senki!"

"Örültem, hogy végre van egy étterem ahol tiszta az illemhely..
Erre jött a főpincér, és kizavart a személyzeti WC-ből!"

"Szerettem volna egy lábbelit, ami nem ázik be.  Amikor a huszadik pár sem
tetszett, az eladójuk gúnyosan a betoncsizmát javasolta..."

***

Szövegek

Egy orvos összegyűjtötte a legérdekesebb szövegeket, amiket
prosztatavizsgálat közben mondtak a páciensek:

1. Óvatosan, doki, már ott jár, ahol eddig még ember nem járt!

2. Megtalálta már Amelia Earhartot?

3. Még hall engem?

4. Megérkeztünk már? Megérkeztünk már?Megérkeztünk már?

5. Tudja, Arkansasban már törvényes házasok lennénk.

6. Talált taposóaknát, Főnök?

7. Hé! Most má tudom, mit éreznek a bábok!

8. Doktor Úr, szóljon, ha találkozik az önbecsülésemmel!

9. Nem volt APEH ellenőr korábban?

10. Írna egy igazolást a feleségemnek, hogy nem ott hordom az  agyam?


Aranyköpések gépjárműoktatóktól:

1. Indulás előtt legközelebb győződjön meg róla, hogy bent ülök-e  a kocsiban.
2. A frontális ütközés nincs benne az anyagban.
3. Kérem, tolatásnál ne térdeljen fel az ülésre.
4. A bekanyarodási szándékát legközelebb ne a hátsó ablaktörlővel jelezze!
5. Mivel KIT nem tudott eljönni, így ma is magának kell vezetnie.
6. Az előzésnek nem az a lényege, hogy kikerüli az Ön előtt haladó autót, aztán a szembejövők őszinte megdöbbenésére hosszan egymás mellett haladnak.
7. Nagyon jól látja, hogy a sebességváltó feladata az, hogy a  motor ne 12000-es fordulatszámon működjön, mint az elmúlt húsz percben.
De ezt jó lenne a gyakorlatban is bemutatni.
8. A STOP tábla nem javaslat, hanem parancs.


Egy nő a nőgyógyásznál széthúzza a blúzát:
- Nézze doktor úr, mióta a hormonkezelést
ad, nagyon szőrösödik a mellem.
- Asszonyom, sajnos ez a kezelés mellékhatása. A hasa is szőrös?
- Igen, egészen a tökömig...


Doki a sorozáson: - Tolja le a nadrágját, hajoljon előre!
- Dohányzik?
Újonc: - Miért, kormos?

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr418265198

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

204112 2012.10.12. 11:06:31

Nem vagyok túl anyagias, de a 100 dollárt rögtön beszoroztam! :-))) Ki is mondta, hogy az Élet sója a nevetés? Hogy mennyire igaza van! :-)))))

284075 2012.10.12. 13:18:36

...szegény marionett bábok miből maradnak ki... Egyébként régebben én is összeállítottam egy bakancslistát, elsők között szerepelt, hogy megujjazhassam az urológus dokit...

11692 2012.10.12. 14:07:51

:))) ( A humor a bölcsek esernyője...Erich Kastner)

205707 2012.10.12. 15:50:33

Az utsó se kutya (legalább macsak), de nálam ez a csúcs: 4. A bekanyarodási szándékát legközelebb ne a hátsó ablaktörlővel jelezze!

14479 2012.10.12. 21:37:17

Akkor ez egy demonstráció? T. i.: hülyéskedni még lehet?

60145 2012.10.12. 21:48:53

Jók vagytok, Kvasztics pedig :DDD

210560 2012.10.13. 07:55:05

"2800 forintot kellett volna fizetnem, egy ötezrest adtam, és csupán egy százast kaptam vissza.... Igaz, hogy azt dollárban, de akkor is!" Kedves Atlasz jól mulattam, köszi :) A kiemelt vicc juttatott eszembe egy régi emlékemet. Kezdő ügyviteli alkalmazottként építettem a szocializmust (hehe) valahol Európában :)) Na jó...itt Mo-on természetesen, de ezt most nem is folytatnám....Szóval pénztárosi teendőket (is) elláttam egy régi munkahelyemen (nagyon-nagyon régi, legalább 30 éves a sztori)...Egy kedves , ám rém egyszerű gondolkodású fiatal melós srácot - amolyan segéderő az egyik műhelyben - mindenki kedvelt, szeretett. Ügyes volt, vidám, segítőkész....édesapja, aki szintén ugyanitt dolgozott, úgy fogalmazott : "kicsit nyomott "....A gyerkőccel fizetésnapokon találkoztam. Egy ízben a fizetési boríték átvételét követően kb negyedóra múlva dühösen, arcán vérszomjas kifejezéssel jött vissza hozzám, lecsapta a borítékot, vele együtt a sapkáját az asztalomra és így fakadt ki: Ez nem igazság! Miért kaptam kevesebbet most ? Ugyanannyit güriztem, hajtottam mint a....- ( itt egy név következett), ugyanúgy becsületesen itt voltam, ha kellett!! Mondják meg, hogy menjek a p...ba... Kiabálta, majdnem sírva. Nem értettem...megnéztem a bérpapírját, jegyzéket....fillérre ugyanannyit kapott, mint előző hónapban... Persze ezután a fiúnak is elmondtam, nem értem, mi itt a probléma, megmutattam neki az előző havi bejegyzéseket is.. Ő nézte...nézte a számokat...aztán kiborította a lóvét elém... Ez annyi??? Ez annyi?? Ne tessék engem becsapni, úgysem fog sikerülni!! mondta szegény srác...és nekem halványan derengeni kezdett valami magyarázatféle. Az előző havi bérfizetéskor az ő borítékjába nagyrészt kisebb címletű bankjegyekben tudtam kiszámolni bérét...a történet idején pedig sikerült nagyobb címletben megoldani a feladatomat...Némi túlórával, jutalommal még több is volt a pénze a srácnak, mint előzőleg.. :))) Hát ilyen az, amikor a pénz tényleg beszél, sőt árulkodik. :)) Atlasz, bocsi a hosszú kommentért, köszönöm a türelmedet és a jókedvet :) üdv Fanny

60145 2012.10.13. 09:04:50

9. Fannyvár : Jó történet, és hiteles! Még a Szabó-féle Kék fényben láttam egy kocsmai késelőt, aki legalább a színéről képes volt megkülönböztetni a bankjegyeket. A késelés oka: a másik Anyázott!

210560 2012.10.13. 12:56:46

10-re 10-re :) Hogy miért tudunk bizonyos dolgokra aktiválni magunkat ..... hatalmas energiákat mozgósítani, míg másokra viszont nem? Hát a motívációnk erejének függvénye mián :) Anya csak egy van.....nekem is kell valami(valaki)....stb...stb.... Vannak dolgok, amikhez nem kell írni-olvasni tudni :) Köszi, hogy felidézted eme régi emlékemet, vele együtt boldog ifjúságomat is :)) üdv Fanny

60145 2012.10.13. 13:14:46

11. Fannyvár :)
süti beállítások módosítása