Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Díszek

2012. december 19. - Atlasz.

imitt, amott...

Két szőke nő beszélget:
- Képzeld, idén a karácsony éppen péntekre esik!
- De remélem, nem 13-ára...?!


2.

A skót kisfiú megkérdezi az apjától:
- Apa, mi lesz karácsonykor a fa alatt?
- Parketta, kisfiam, parketta!!!


3. 

Két kiskölyök sétál hazafelé a hittanóráról.
- Te beveszed ezt az ördög elvisz dumát?
- Á, tudod, hogy volt a Télapóval is, ez is biztos csak az apukád...


4.

Két rendőr elmegy az erdőbe, hogy karácsonyfát vágjanak
maguknak. A térdig érő hóban gázolva órák hosszat keresik a megfelelő fenyőfát, de nem találják.
A nap lenyugszik, feltámad a jeges szél, a távolban felvonyít valami állat.
Az egyik rendőr odafordul a másikhoz:
- Na, ebből nekem elegem van! A legközelebbi fát kivágjuk, akár fel van
díszítve, akár nincs!


5.

Szentestén a kisfiú busás ajándékot kap, holott tudja, hogy egész évben sok borsot tört a szülei orra alá.
Rá is kérdez, majd a szülő kénytelen-kelletlen reagál:
- Dicséretes az önkritikád fiam, de tudod, a mai világban akármilyen rossz is
vagy, adókedvezménynek még mindig megteszed.


6.

Két feleség beszélget:
- Hallom, letartóztatták a férjedet.
- Hát igen, az idén túl korán kezdte meg a karácsonyi bevásárlást.
- Hogyan? Hiszen már majdnem karácsony van!
- Úgy értem, mielőtt még az üzlet kinyitott volna...


7. 

Anya és lánya vásárolnak a plázában. Az anya meglát egy
szőrmebundát az egyik kirakatban, és azt mondja a lányának:
- Idén nem kell ajándékot vennetek nekem karácsonyra, majd veszek én magamnak.
A lány ránéz a szőrmebundára:
- De, anya! A szegény állat nagyon sokat szenvedett azért, hogy te ilyen
kabátot hordhass. Nem tartod ezt kegyetlenségnek?
- Ne izgulj, apád nem fogja megkapni a számlát még néhány hétig.


8.

- Miből lehet tudni, hogy Skóciában nyár van?
- A skótok végre kidobják a karácsonyfát.


9. 

A bolond apuka sétál a kisfiával az erdőben. Megszólal a gyerek:
- Jaj, apa, de messze van még karácsony!
Mire az apa:
- Hülye vagy, fiam, nem is arra megyünk!


10.

Karácson előtt az apa elment vadászni és fogott egy nyulat. Gondolja, hogy ezt eszik meg vacsorára. Így is lett, a felesége megfőzte. A baj csak az, hogy a gyerekek nagyon szeretik a nyulat ezért nem tudják hogy megmondani nekik. Vacsora közben  megszólal a kisfiú
- Nagyon finom a vacsora, milyen húsból van?
- Találd ki, adok egy tippet. Anyád szokott így becézgetni engem, mondja az apa.
Erre a kislány kiköpi a hús és megszólal
- Úristen ne edd meg, ez egy fasz!


11.

Apuka leülteti a 12 éves fiát, és azt mondja neki:
- Fiam, eljött az ideje, hogy elmeséljem neked, hogyan is születnek igazából a gyerekek!
A fiú a fülére tapasztja a kezét, és felkiált:
- Nem! Nem akarom tudni!
- De miért? - kérdi az apja döbbenten.
- Nézd, apa! Amikor 6 éves voltam, elárultad, hogy nem létezik a Télapó. 
Amikor 7 éves lettem, elárultad, hogy nem létezik a húsvéti nyuszi sem. 
Azt viszont már tényleg nem bírnám ki, ha most azt is elárulnád,
hogy  a gyerekcsináláshoz nem kell a lányokat megb...ni !!!!



12.

- Mi a közös a papokban és a karácsonyfákban?
-??
- Hogy a golyók mindkét helyen csak díszek.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr618265210

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

95527 2012.12.19. 08:08:53

Tegnap megvettük a fát, a terv az volt, hogy sok helyre megyünk aztán minden idők legrövidebb vásárlása volt, mert az első helyen egy perc alatt született meg a döntés. Igaz, ez sem volt feldíszítve. :))

36888 2012.12.19. 08:42:34

1...Így jár, aki se perc alatt elintézi....és nem keresgél eleget.....:-))

179584 2012.12.19. 09:40:29

Köszönöm a szerda reggeli nevetést!!!

284075 2012.12.19. 10:48:50

— Einstand! — mondta a Pásztor fiú a papnak...

60145 2012.12.19. 13:01:10

4. Tollminátor: Mostanában a pásztorlyánykák is lehetnek fiúk :)

60145 2012.12.19. 13:05:20

1. paplanyos A döntést gyanús KÉTHARMAD szokta feldíszíteni, nálatok pedig biztosan EGÉSZ jó karácsony lesz!

60145 2012.12.19. 13:06:36

2. Virág elvtárs s.k.: Így igaz! Keress, és megadatik: Úgy tettem, mintha még csókjára várnék s ölét néztem, hol - sűrű bársonyárnyék - egész a köldökéig nőtt a szőr és rejtve benn, mit legjobban szerettem, oly mélyen, hogy mindig soká kerestem, azt hittem néha: már a frász kitör. Izzadtam, ő rúgott, én kiabáltam, csalánba estünk és kivert a dér, de higgyétek meg, hogyha megtaláltam, az több volt nékünk, mint népünnepély.

60145 2012.12.19. 13:07:23

3. Marijja , 5. tarski : Ennek én is örülök!

36888 2012.12.19. 13:56:30

Faludy átköltése remek.

204112 2012.12.19. 15:40:48

Élveztem, főleg a párbeszédeiteket! :-))

210560 2012.12.19. 16:03:50

Nagyon jók *** ....no de mindig csak azok a szőke nők...és pont velük kezdeni!!! :))) Köszi Atlasz

60145 2012.12.19. 17:04:06

12. Fannyvár : Befejezni sem volna rossz, ezért engedményt is adnék, elvégre nem vagyok színérzékeny ;)

11677 2012.12.20. 08:10:22

Jókat nevettem!
süti beállítások módosítása