Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Ha már elmentettem,

2015. május 18. - Atlasz.

nevessen más is!

nevessen más is!

A két szomszédasszonyról sok mindent el lehet mondani, de azt nem, hogy kedvelnék egymást.
- Mit bámulsz már negyedórája? – kérdi az egyik.
- Te nem szoktál ruhát teregetni?
- Dehogynem – jön a válasz a szomszédból. – Csak, tudod, én előbb mindig kimosom.

- Hol lakik az alkoholista? 
- Az üveghegyen is túl.


- Te meg hol voltál idáig?

- Nem látszik rajtam?

- Nem – mondja az asszony.

- Akkor még visszamegyek.


A séf megkérdezi a pincértől:

- Na, mit szólt a vendég a borjú-bécsihez?

- Semmit. Elhitte.


Az apuka bemegy a gyerekszobába, és látja, hogy a kisfia szomorkodva ül az ágy szélén.

- Mi baj van kisfiam?

- Nem jövök ki a feleségeddel.


- Kovács, én tudom, hogy a fizetése nem elég ahhoz, hogy megnősüljön. De higgye el, egy nap majd hálás lesz nekem ezért!


- Mostanában határozottan érzem, hogy öregszem – mondja az öregedő Casanova.
- Egyre inkább örülök, amikor egy szép nő visszautasít.

A férj búcsúzkodik a feleségétől.
- Drágám, amíg üzleti úton vagyok, hogyan adjak neked hírt magamról? Telefonon, e-mailben?
- Banki átutalással, ha lehet.

Gyanakvó férj a feleségéhez: 
- Honnan van ez a gyönyörű nyakláncod, drágám?
- A kocsid hátsó ülésén találtam, édesem.

Két férfi beszélget:

- Nem értem, hogy vehettél ilyen drága étkészletet a feleségednek.

- Drága volt, de megérte. Azóta a mosogató közelébe se enged.


A mama a házasságról beszélget a lányával.
- Tudod, kislányom, a házasság olyan, mint a sivatagban a délibáb. A távolban paloták, pálmafák, tevék látszanak; olyan szépek, mint a reménység… Aztán mész, mész, s a homokban eltűnik a palota, eltűnnek a pálmák, és végül kettesben maradsz a tevével.

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr508265384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

328387 2015.05.18. 15:28:37

A 3. és 4. különösen tetszett :o)
süti beállítások módosítása