Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

Régimódi házasélet

2015. május 18. - Atlasz.

.

Mi a különbség a barátnő és a feleség között?
- 40 kiló.
- És mi a különbség a férj és a szerető között?
- 40 perc.

Egy férfi meséli a haverjának a kocsmában:
- Tudod, egészen eddig nem is vettem észre, hogy a feleségem mennyire
​​
szeret engem, ám a múltkor egy hétig otthon voltam betegség miatt.
- És miből gondolod, hogy a feleséged olyan nagyon szeretne?
- Hát, abból, hogy valahányszor a postás vagy a tejesember csengetett, már  az ajtónyitás előtt hangosan újságolta neki, hogy
​- ​
Itthon van a férjem!

A szobapincér a reggeli maradékát pakolja össze a szobában.
- Hozhatok még valamit, uram? - kérdi a vendégtől.
- Nem, köszönöm! - feleli a férfi.
A szobapincér ekkor észreveszi, hogy az ágyban fekszik egy nő is.
- És valamit a feleségének? - kérdi.
- Hmm, nem rossz ötlet - mondja a vendég. - Legyen szíves, hozzon egy  képeslapot.

Azt mondja a strandon a feleség a férjének:
- Képzeld drágám, majdnem belefulladtam a medencébe! Az úszómester mentett  ki.
- Tudom, az előbb volt itt bocsánatot kérni...

Kovács úr a Nyugatiban búcsúztatja a feleségét. Fölsegíti a bőröndöket,
majd megkérdi az ott álló vasutastól:
- Mondja, van még annyi idő az indulásig, hogy a hálókocsiban
elbúcsúzzak a feleségemtől?
- Az attól függ - feleli a bölcs vasutas -, hogy mióta házasok.

Mire gondolnak a nők szeretkezés közben?
- A tini:
​ ...​
Remélem nem leszek terhes!
- A szerető:
​ ...​
Remélem vesz nekem egy nercbundát!
- A feleség:
​ ​
... Át kéne festeni a mennyezetet.

A nős férfiak 25%-a mond búcsút a feleségének, mikor reggel elmegy a  házából.
Viszont ugyanezen férfiak 90%-a mond búcsút a  házának, amikor elmegy a feleségétől...

Az öreg Józsi bácsi nyolcvan évesen újranősül.
Fiatal feleségét kérdezi a nászéjszakán: - Mondd drágám, elmondta anyukád,
hogy most mit fogunk csinálni?
- Nem.
- A francba ! Én meg elfelejtettem...

- Miért olyan szomorú Kis úr?
- Kislányunk született.
- És maga talán kisfiút szeretett volna?
- Nem, én válni szerettem volna.


Egy férfi a házassági évfordulóra vesz a feleségének egy aranygyűrűt
gyémántberakással.
A haverja megkérdezi:
- Te, a feleséged nem egy terepjárót szeretett volna?
- De igen, csak sajnos hamis terepjárót nem tudtam szerezni.

Váratlanul hazajön a férj, és a feleségét ágyban találja. Mivel gyanús neki a dolog, ezért elkezd kutatni a szobában. Kinyitja a szekrényajtót, és egy pucér pasast lát odabent álldogálni.
- Hát maga meg mit csinál itt ? - ordít rá.
- A vízilabdakapumat javíttatom - feleli az nyugodtan.
- Micsoda? Ez volt a leghülyébb válasz, amit életemben hallottam – hökken meg a férj.
- Szerintem a kérdés is elég hülye volt, nem ?

- Te mit csinálnál, ha amikor hazamennél, a feleségedet egy másik férfival
​ ​
találnád az ágyban?
- Először is megrugdosnám a kutyáját, aztán összetörném a fehér botját!

- Mondd, mit szeretsz rajtam jobban? A szépségemet, vagy az intelligenciámat?
- A humorodat édes, a humorodat...

Két szomszédasszony összefut a folyosón, az egyik kissé rosszmájúan
​ ​
megjegyzi:
- Képzelje szomszédasszony, tegnap lent voltunk a Balatonon, és a strandon
​ ​
a maga férjét láttam egy feltűnően csinos fiatal lánnyal.
- Nézze szomszédasszony, a férjem már elmúlt 35 éves, hát csak nem
​ ​
mászkálhat a strandon kis lapáttal meg vödörrel?

Kovács leül az asztalhoz ebédelni. Mielőtt hozzáfogna, csodálkozva kérdezi
a feleségét:
- Mondd, drágám, miért öltöztél talpig feketébe?
- Ne törődj vele, drágám! Edd csak meg szépen a gombalevest!

A férj borotválkozik a fürdőszobában és morog magában:
- A fenébe! Ezzel a borotvával még a nyakamat sem tudom elvágni!
Az asszony beszól neki: Beadjam a nagy kést?


 

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr908265386

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása