Atlasz voltam

Atlasz.

Atlasz.

A nyugdíjas

2012. december 15. - Atlasz.

aki átadta a helyét

Életbiztosítást szeretne kötni egy nagyon idős bácsika.

Az ügyfélszolgálatos hölgy zavartan kérdi:
- Hm, bácsika, a maga korában? Mégis hány éves?
- Százkettő.
- Tudja mit, jöjjön vissza egy hónap múlva.
- Nem lehet, akkor lesz a bátyám születésnapja.
- A bátyja születésnapja? Mennyi idős?
- Száztizennyolc éves.
- Akkor jöjjön vissza fél év múlva.
- No akkor végképp nem tudok, mert akkor lesz az apám esküvője.
- Az apja esküvője?! Hány éves az apja?
- Százharminckilenc.
- És megnősül az Ő korában?
- Ő sem akar, a szülei erőltetik....


Betörő

A nyugdíjas arra ébred, hogy betörő járkál a lakásában.
- Segítség! - kiabál.
- Ne csapjon zajt - csitítja a betörő. - Nekem csak pénz kell.
Mire a nyugdíjas:
- Ja, az más. Akkor keressünk együtt, mert az nekem is
kellene...



Nyugdíj

A testrészek nyugdíjba szeretnének menni, ezért gyűlést rendeznek. Megszólal a szem:
- Én már olyan sok csúnyát láttam életemben, el szeretnék menni egy sötétebb helyre!
Megszólal a fül:
- Én már olyan sok csúnyát hallottam, el szeretnék menni egy csendesebb helyre!
- Én is nyugdíjba szeretnék menni - szól valaki a hátsó sorból.
Az elnök ráförmed:
- Álljon fel, aki beszélt!
- Ej, ha én fel tudnék állni, nem mennék nyugdíjba!!!


Életszínvonal

Két nyugdíjas találkozik tavasz táján egymással.
Azt mondja az egyik:
- Szervusz komám, ugye Te is alig várod már a nyarat?
- Akkor legalább az életszínvonalunk 50 %-kal jobb lesz!
- Hogyhogy!?!?
- Úgy, hogy télen fáztunk is és éheztünk is, de nyáron csak éhezünk!!!


Tere-fere

Két ember beszélget.
- Te mit csinálsz, ha nyugdíjba mész?
- Az első héten még csak üldögélek a hintaszékben.
- És aztán?
- Szép lassan elkezdek hintázni.



Azonosítás

Miután elértem a nyugdíjkorhatárt, bementem a Társadalombiztosítási Igazgatóság helyi fiókjába az ügyeket intézni. A pult mögött ülő nő - életkorom ellenőrzése végett – kérte a jogsimat (Ausztráliában  nincs személyi igazolvány, de személyazonosság igazolására elég a fényképes jogsi. - a ford.) Végigkutattam a zsebeimet, és rájöttem, hogy a tárcám otthon maradt. Mondtam neki, hogy sajnálom, haza kell érte mennem, majd később megint eljövök.
Mire a nő: 
- Gombolja ki az ingét!
Kigomboltam, és előtűntek a mellkasomat borító göndör és ősz szőrszálak.
- Az az ősz szőr a mellén nekem elég bizonyíték. - mondta a hölgy és átvette tőlem a kitöltött űrlapot.
Mikor hazaértem, izgatottan meséltem a nejemnek a társadalombiztosítási irodában történteket.
Erre a nejem:
- Miért nem toltad le a gatyádat is? Még rokkantságit is kaphattál volna!


Karácsony

Három nyugdíjas ül egy kávéházban egy csésze kávé mellett. December közepe van. Nézik, hogy odakint nagy pelyhekben hull a hó, az emberek csomagokkal megpakolva jönnek-mennek.
Megszólal az első:
- Mégiscsak jó dolog a karácsony.
Második:
- Az lehet, de a szex jobb.
Harmadik:
- Igen, de karácsony többször van.


Buszon

Pistike ül a buszon. Egyszer csak odaáll mellé egy nyugdíjas néni, toporog, köhécsel, nézi Pistikét, mire az végre észreveszi.
- A néninek fáj a lába?
- Igen, kisfiam.
- És a néni fiatal korában mindig átadta a helyét az időseknek?
- Igen, kisfiam, ezt úgy illik!
- Aha. Akkor azért fáj...

A bejegyzés trackback címe:

https://atlaszblog.blog.hu/api/trackback/id/tr218265208

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

179584 2012.12.15. 15:02:46

Köszönöm, tetszettek!!!

11677 2012.12.15. 15:25:17

Nagyon tetszettek! Ment a +

278239 2012.12.15. 15:29:28

- Miért nem toltad le a gatyádat is? Még rokkantságit is kaphattál volna! hehehe

204112 2012.12.15. 15:45:04

Nagyon édesek, nálam az Életbiztosítás és a Tere-fere viszi a pálmát. :-)) Milyen jó lesz nyugdíjasnak lenni! :-))

283390 2012.12.15. 17:36:45

Csatlakozom Kalifához, hihihihihi

11692 2012.12.16. 08:49:53

...a karácsony egészen rejtői...:)

13124 2012.12.16. 12:07:48

mà' megérte megöregedni....a fiatalabbak csak elolvassák...

210560 2012.12.16. 15:34:53

Kell az a kis kacagás...nagyon jól jött... Köszönöm Fanny

199664 2012.12.16. 19:36:07

Jót nevettem!Nekem ahhoz már le sem kell tolni a nadrágomat,hogy rokkantságit kapjak!Van róla papírom!!Implantátum van mindkét térdemben! Meg különben is!Alig egy hónapja húzattam ki a "csövet",nem jogosított volna fel semmire!! De akkor is!!Hihihihihihihi!!!

199664 2012.12.16. 19:42:49

Nyugdíjasok ücsörögnek a kocsmapult előtt,és lassan beszélgetnek.Valahogy a szexkerül szóba,amiről már jó régen nem hogy beszélgettek,de már nem is álmodtak róla! Egyik panaszolja,hogy ő még szeretne,de az anyu már hallani sem akar róla,pedig nagyon elkelne a kézügyessége. A másik panaszkodik,hogy az élettársa otthagyta egy fiatal ötvenes miatt,nincs kivel,a harmadik bevallja,hogy ő aztán már a kisujját sem mozdítaná érte! Egy kis szünet után megszólal a negyedik! Hát nekem semmi panaszra nincs okom,akkor szexelek,amikor csak akarok!! ???!!! Igaz,hogy négy éve mán nem akarok!!

199664 2012.12.16. 19:50:18

És az utolsó vicc durvább változata! Villamoson a kerengőre lép egy nagyon idős bácsi.Egyik kezévek fogódzkodik a másikkal botját fogja.de remeg a keze,és a hegyben végződő bot nagy zajt csap a fémpadlón. A közelben ülő diákforma kölök látja az öreg zavarát a zörgés miatt,odaszól neki: -Bácsika ,húzzon gumit a bot végére,akkor majd nem zörög! Mire az öreg: -Húzott volna az apád gumit a botjára,akkor most lenne ülőhelyem!!

60145 2012.12.16. 20:08:30

:D Amig nevetni tud az ember, nincs baj!
süti beállítások módosítása